lördag 29 maj 2010

Mixa & Matcha 4 paket

När jag kom hem från jobbet på fredagen såg jag att jag att brevlådan stod på lite halvglänt. Paketet som låg däri öppnade jag som ett litet nyfiket barn med följden att jag hade vadderingen från påsen lite överallt. Både på sakerna i paketet och över hela huset. Det lät poff och där stod jag i ett grått moln.

När det hade skingrat sig lite kastade jag mig över innehållet utan att bry mig om skräpet. Hela paketet luktade kanel, kardemumma och ingefära.

I paketet fanns vackert regnbågsfärgat garn från Ölands Ullcentrum, Rowan Magazine fylld av vackra projekt som gjort min to-do list ytterligare lite längre, en cd-skiva av Ida Olsson, som är ett nytt och oerhört välkommet tillskott till min skivsamling, underbart te, choklad och flera sorters pärlor.

I paketet fanns också något annat. Två inslagna presenter. Och jag är så fantastiskt lycklig och smickrad över att ha fått så otroligt omtänksamma presenter. Jag har trånat efter just dessa länge.


med matchande


Jag tror... att man behöver vara handarbetare för att förstå vad det innebär att få något som är handgjort... att det på sätt och vis är tiden som man lägger ner på det man gör som man skänker bort...

De är så mjuka och så otroligt vackert gjorda. Perfekta.

Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig Emelie, jag är förundrad och tacksam. Och otroligt glad! Tusen miljoner gånger tack!

1 kommentar: