måndag 3 maj 2010

Idag är en underbar dag

Jag har flera anledningar till varför, men den främsta anledningen är det galet generösa pris som Maria/Novisen handarbetar delade ut till den som tipsade om ett sjalmönster som skulle passa till hennes fantastiska Crazy Zauberball.


Jag vann! Och inte vilken vinst som helst, utan:

  • Ett nystan Fame trend
  • Två nystan Kauni
  • 1,5 nystan Tee Tee Elegant

Bilden kommer från Marias blogg. Nu har jag tankat mobilen och ger mig ut på promenad med podcast från Studio 1 i lurarna. Idag är jag så lycklig att jag faktiskt är lite avundsjuk på mig själv!

5 kommentarer:

  1. Grattis, det var ingen dålig vinst! :-)

    SvaraRadera
  2. Men åh!, vilken härligt vinst! Stort grattis! Väldigt fin sjal du föreslog, inte heller någon som man sett så mycket, det är alltid lite kul!

    SvaraRadera
  3. Men åh, det är du värd :D Grattis!

    SvaraRadera
  4. Tycker också du är värd det :D Roligt att glädja någon annan :)
    Själv har jag njutit hela kvällen av mönstret! Galet roligt - och fint blir det! Hur ska jag hinna jobba imorgon? Vill vara hemma och sticka! :-D

    SvaraRadera