söndag 18 april 2010

Konferens

Väl hemma från konferensen. Vilken upplevelse!

Med inställda flyg blev det nattåg i all hast och torsdag till söndag har genererat totalt 12 timmars sömn.

Fantastiskt god mat, otroligt trevligt sällskap, jag har skrattat så jag har träningsvärk i magmusklerna, inspirerats av fantastiska föreläsare som Tina Thörner och Göran Adlén, dansat så jag har ont i fötterna flera dagar senare och jag har inte stickat en maska!

Nu ska jag krypa ner en stund i sängen och lukta på mina barn och vara tacksam över att jag, till skillnad mot så många andra i askmolnets skugga, fått den möjligheten.

2 kommentarer:

  1. Det kan va värt lite ont bara man har roligt eller hur?

    SvaraRadera
  2. Vad bra att du fick komma ifrån ett tag och att du dessutom har haft så roligt! Sköt om dej!

    SvaraRadera