lördag 24 juli 2010

Dagen idag blev en underbar dag

Igår var jag på underbar middag med bästa gänget. På vägen hem tänkte jag på hur tacksam jag är över att det finns så fantastiska kvinnor i mitt liv. Jag hoppas vi kan få till fler sådana träffar! När jag gick hem i går kväll visade termometern på 8 grader. Det var en fuktig och kall kväll, nästan som det känns på hösten. Därför blev jag så förvånad när dagen idag bjöd på fantastiskt väder med värme, sol och klarblå himmel.

Dagen idag har spenderats i Moskosel och Malmesjaur där vi varit på ett härligt barnkalas som innehöll både båttur och sandstrand. Jag började sticka ett par raggsockar i bilen på väg dit och är snart halvvägs genom paret!

Nu njuter jag av svalka, det svider i ansiktet och jag är så där härligt trött som man bara kan bli av en dag på stranden. Nu börjar min semester verkligen arta sig! För att fira unnar jag mig nog ett glas kall öl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar