söndag 6 juni 2010

Och vinnarna är...

Jag började med att skriva ut alla lotter, det blev
j ä t t e m å n g a!

Så många att jag fick kramp i armen och fick vila lite innan jag kontrollräknade och bestämde mig för hur jag skulle gå tillväga.

Jag tänkte att eftersom det låg tre priser i potten och det var väldigt skilda önskemål drog jag således först tre vinnare och det visade sig att de alla tre hade den goda smaken att alla ville ha olika saker. Och så var saken smidigt löst!

Den rosa merinoangoretten går till SticksIDAn, den vita mohairen går till Mia Stickar och boken går till Elisabeth.
Men eftersom det var så roligt att dra vinnare och eftersom det var så otroligt många som ville vara med i min utlottning blev jag så tagen av stundens hetta att jag faktiskt drog en bonusvinnare också!

Som vinner två nystan av ett grått mohairgarn!



Grattis till alla vinnare och tack till alla er som ville vara med i min utlottning. Jag håller fortfarande på att titta igenom alla era bloggar och jag är inspirerad och glad över att ha fått chansen att hitta till er!

3 kommentarer:

  1. Grattis till dig som har en så fin blogg och grattis till alla vinnarna!

    SvaraRadera
  2. Grattis till alla vinnare. Tack för tävlingen.

    SvaraRadera
  3. Ett stort grattis till de lyckliga vinnarna och tack för en trevlig tävling.

    SvaraRadera