måndag 15 februari 2010

Sista paketet i hemlis 6

Just hemkommen från ett tolvtimmars maratonpass, på världens bästa arbetsplats. Mör som få. Ville bara visa det fantastiska paket som jag slet upp som en treåring på julafton!

Även idag bjuder blogger på funky bildlayout! Underbart entrådigt ullgarn från Kilafors garn, Två nystan M&K Ekoull och tvåtrådigt mörkblått ullgarn av okänd tillverkare. Brevpapper som gjorde mig tonårsnostalgisk och som jag lovar att använda till fina handskrivna brev, man borde verkligen skriva sådana oftare. Mörkblå skimrande pärlor och TVÅ chokladkakor tillsammans med ett fint kort.

Elisabeth har skämt bort mig under tre månader med fantastiska paket, alla i välmåendets och njutandes tecken. Ett stort, stort, stort tack till dig, och handledsvärmarna från förra paketet sitter på varje dag på jobbet och värmer, lindrar och är huur snygga som helst! Jag kommer att fortsätta följa din blogg som jag är superglad att jag hittat till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar