måndag 22 mars 2010

Arvidsjaur-Stockholm-Finland tur och retur

I helgen har vi varit på resande fot, vi har ätit en västerbottenssmörgås på Ostens hus i Burträsk, varit in på många snabbmatsrestauranger längst E4an. Varit på Finlands-kryssning och firat en 80-åring och sedan samma resa hem igen. Och hela tiden låg kameran hemma. Snart får jag de bilder jag tagit med min fars systemkamera, fram tills dess kan jag säga att det var vackert, hektiskt och ganska så underbart.

I bilen påbörjade jag en Lina-mössa eftersom jag kommit fram till att när jag numer behöver mössa inomhus för att värma mitt onda huvud behöver jag ju sticka mig ett par tunnare snygga mössor! Jag lider inte av startitis... Inte alls. Men jag tar tacksamt emot tips på mössmönster!

Idag skiner solen över Norrbottens inland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar