måndag 7 december 2009

Hemlis och Odessa

Så här ljuvligt var mitt första hemlis-paket:




Garnet var ett bambugarn som väckte mig mitt inatten och sa; jag vill bli en Odessa. Pärlor smygköpte jag i Göteborg. Så här långt har jag kommit, blogger vänder dock mina bilder mysko när den känner för det:


Jag är så vansinnigt nöjd över att jag vågat prova något som jag alltid trott legat låååångt utanför min kunskapsförmåga. Så här långt hade jag aldrig vågat ta mig om det inte hade varit för knuffen som jag fått av SYTYCK!

3 kommentarer:

  1. Man har rätt att vara nöjd när man klarar något man inte trodde att man kunde. Grattis!

    SvaraRadera
  2. Åh vad glad jag just blev av dina sista rader! Det var ju precis sådana trösklar jag hoppades att fler skulle skutta över! Och det har du verkligen! Den blir toppenfin!

    SvaraRadera
  3. Visst har vissa garn en väldigt speciell vilja? Din mössa ser jättefint ut, pärlor måste jag också våga mig på...

    SvaraRadera