söndag 27 september 2009

Två FO:s i samma stil

Jag tänkte jag kanske ska börja bloggen med att visa några av de projekt som jag just avslutat, först ut är Natalya som håller mig varm på jobbet där jag sitter framför datorn största delen av dagarna. Min omåttligt stolta fyraåring har tagit bilden. Garnet är ett aran-garn av okänd tillverkare som jag fyndade på Tradera innan jag hade hunnit utveckla en smak för de exklusivare garner som jag numer frestas av dagligen.

Nästa objekt är en förlängning på tidigare mönster i samma garn som jag freestylade fram när min fyraåring plötsligt vägrade mössa och bara ville ha keps. Jag provade mig fram och resultatet blev denna. Bilderna är tagna med min mobilkamera och tyvärr inte av den kvaliten jag skulle önska, men visst är den en fin mössa på en fin kille?











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar